Good Morning!

Idag är vi uppe med tuppen, hela familjen faktsikt. Men Crille gick upp tidigast av oss eftersom han jobbar förmiddag. Han fick masa sig upp redan klockan 5, medans jag och Joline sov till strax före 7. Jag hade ju gott kunnat sova en stund till, men det tyckte inte Joline såklart så det var bara att masa sig upp. Men ändå så är det rätt skönt att komma upp i tid. Men lite ovant nu när hon har sovit till 8-8.30 i flera dagar. Hade önskat mig lite fint väder idag, men de ser inge vidare ut just nu :( Uhh! Jag vill ha sol! Inte nå jävla grått regn och rusk! Hade planerat in en ordentlig städning igår, men det blev andrea planer. För det första så upptäckte jag att dammsugspåsen var full, och självklart så hade vi inga fler. Sen kom Edin, Crilles lillebror, så då blev det lite tajt med att hinna till affären. Efter en liten stund kom även hans mormor och morfar. Vi drack lite kaffe och hade det trevligt! Synd att Crille jobbade em, men så kan de vara ibland.

Vi va till BVC igår. Dags att väga och mäta lillan igen. Hon har dragit iväg bra på längden! Förra gången vi va där mätte hon 66,9 cm och vägde 7320 gram. Den här gången vägde hon 7860 gram och var 70,5 cm lång!! Mammas stora tjejen! :)

Nej, nu har Joline tråkigt så mamma får komma till undsättning och busa lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0