Hör och häpna!

Imorgon blir det jobba av för fröken Heinola! Jag ska montera spikmattor, hihi :) Ska bli riktigt skoj faktiskt! Kul att komma ut och göra något och om inte annat så blir det himla kul när det klirrar lite extra i kassan :) Man är ju inte direkt överdrivet rik när man har föräldrarpenning. Det kommer nog kännas lite konstigt att vara ifrån Joline, men det går nog bra. För hennes del kvittar det ju om hon är med mig eller Crille. Men för mig blir det nog lite konstigt. Jag brukar ju i princip aldrig vara utan/ifrån henne några längre stunder. Men det är väl dags att jag vänjer mig lite kanske. Men det är ju perfekt med ett jobb där man kan bestämma arbetsschema själv ju, kan det ens bli bättre?! Jag får helt fritt välja när jag vill jobba och hur långa pass jag vill ha. Då behöver man ju inte oroa sig för att det ska krocka med Crilles skiftgång heller så det är ju faktsikt kanonbra tycker jag. Sen om det är så roligt att montera spikmattor är väl en annan femma, men det duger åt mig iaf och pengar är ju faktiskt alltid pengar. Och det kan ju alltid vara bra att spara lite FP-dagar.

Jaja, nog snackat om det!

Idag har jag, Joline och systeryster varit ute på en långpromenad, inte så trevligt väder, men det var skönt ändå! :) Sen efter det blev det en vända i kärringgrillen, riktigt skönt det oxå! Christian är borta och åker cross med grabbarna, sen ska han ut och jobba natt. Sista skiftet den här svängen sen är han ledig :)

Joline sover för tillfället. Hon har busat och lekt så hon är alldeles färdig! :) Min lilla sötnos! ♥ Själv så väntar jag på att kaffet ska bli klart. Blev så trött efter att jag duschade så jag måste pigga på mig lite om jag ska orka vara vaken hela kvällen. Vill ju inte missa Desperate housewives sen! ;P

Nu är kaffet klart!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur har det gått att montera spikmattorna idag? :) Nyttigt för både dig å Joline att va ifrån varanda en stund.

Har du provat kvällsgröten till Joline?



Saknar dig vännen :) Puss å kram

2009-05-06 @ 13:59:10
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det gick bra, men de va lite smådrygt att stå rätt upp och ner i 7 timmar, kändes bra i rygg och fötter! Nej, det har jag inte. Har du provat den gröten eller? Tänkte om den va "bra"? :) Saknar dig oxå! Puss

2009-05-07 @ 12:05:29
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0