Shopping!

Det blidde en repa till Falun och sen Borlänge idag. Har shoppat lite ditt och datt :) Crille köpte nya skor på Curb i Falun, ruskigt läckra måste jag säga! :P Jag shoppade 2 tunikor, 1 par leggins, 1 linne och ett skärp. För en gångs skull så är jag supernöjd! Jag brukar nästan aldrig hitta nått som ja vill ha, men idag så gjorde ja de och ingen är gladare för det än jag ;) Joline fick en hoppgunga, som hon inte alls gillar?! Kanske ändrar sig när hon fått in snitsen lite mer, hoppas! Köpte 2 klänningar på Polarn o Pyret oxå, såå söta! :) Vi köpte bokstäver (J O L I N E) som ska sitta på dörren till hennes rum oxå. Hihi :D Blir nog kanon. Glömde dock knäppa kort på bokstäverna, men de kan ja väl kanske fixa sen om de är nån som vill se? Klännigarna har ja iaf kort på :P



Joline's klänningar! :)

 

Innan vi åkte hem fikade vi lite i solen :) Glass och kaffe till mamman och pappan, Joline smaskade lite fruktpuré.

Kommentarer
Postat av: Anna och Molly

Men åh vilka söta klänningar!

2009-05-26 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0