Vad ska man packa?

Hej å hå! Det blir ganska långt mellan inläggen här märker ja. Har väl kanske viktigare saker för mig, vad vet jag? ;) Sist jag skrev var jag så arg så jag trodde nästan att jag skulle koka över. Men det gick bra, jag är inte arg längre. Jag har "borstat bort" det där från mina axlar nu :) Skönt!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska packa med för saker, kläder, mat o.s.v till Joline. Hon ska nämligen sova hos sin mormor och plastmorfar idag. Jag ska jobba 14-22 på Orion, sen ska jag vidare till ett alldeles nytt jobb (för mig då alltså) och jobba 22-08. Crille ska oxå jobba natt, men först ska han spela match. Såå det är ju himla tur att vi har mina toppen föräldrar som kan hjälpa till såna här gånger. Ni är guld värda mamma och pappa! ♥ Det är såklart era respektive oxå! :)

Ahh.. Jag är nog lite nervös för det nya jobbet. Men på ett bra sätt! Ska bli riktigt roligt att träffa nya människor, det är det alltid! Eller oftast iaf :)

Nej nu måste jag nog återgå till lite tråkiga måsten. Tänkte fixa lite tvätt och dammsuga. Sen ska jag ju såklart packa till min lilla busunge oxå! Åh, jag kommer längta som bara den efter henne! ♥


Vad som än händer får vi inte glömma snuttefilten! ;)
Mammas gohjärta!


Kommentarer
Postat av: Maria&Selma

Ser fram emot våran lekdate i morgon :)



Gofisen, så söt hon är stora tjejen som snart är 1år :P



Saknar dig vännen! Puss å kram

2009-10-01 @ 20:14:59
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Pussgurkan med mamma :)

Tack för en supertrevlig eftermiddag mina älsklings tjejer! ♥



Puss å kram från oss :)

2009-10-02 @ 20:33:01
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Selma har blivit förkyld, hade feber igår men piggare idag. Vi kanske kan sikta på öppna förskolan på onsdag eller iaf en date :) om inte Joline blir sjuk hon oxå :S

Saknar dig vännen! Puss å kram

2009-10-04 @ 15:21:12
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Jo, nog växer magen allt. Börjar bli tung att böra omkring på :P

Gud vad roligt! Grattis!!

Säg inte så, då vågar man ju aldrig skaffa fler barn :P Jag vet inte vart jag ska ta vägen med alla jäkla hormoner..

Ha det bra! Kraam

2009-10-24 @ 13:58:47
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0