Höst-mys-väder!

Äntligen lite riktigt höst-mys-väder! Härligt!! :D Jag älskar hösten! Det ska vara lite kallt och ruggigt så man kan mysa ordentligt! :) Som idag ungefär..

Äntligen är vi oxå på bättringsvägen hela familjen. Vi har snorat och varit allmänt dåliga om vartannat. Först Crille, sen Joline och sen såklart jag. Jag brukar sällan bli krasslig, men det var väl dags nu då.. Skönt att det går åt rätt håll iaf.

Ja.. Eftersom vi har varit dåliga så har det ju inte hänt så mkt. Jag och Joline var och badade i fredags. Mamma/mormor, Julia och Josefine, Emma och plastmorfar Anders var oxå med :D Joline var som en fisk i vattnet som vanligt! :D Hon verkligen älskar att bada! :)

Ja, sen då? På lördagen jobbade jag en sväng sen åkte jag, syrran och Jocke till Gävle och kikade på Crille när dom hade träningsmatch mot Huge, gick inge vidare för Hofors.. Joline var hemma med sin morfar :) Det hade gått jättebra :D Ja jobbade en kortis på söndan och så var jag upp till farmor och farfar. Farfar fyllde år förra veckan. Sen har vi bara legat och slöat i princip. Eller ja, jag iaf. Joline och Crille har det väl varit lite mer fart på eftersom dom piggnade på sig efter förkylningen tidigare än jag.

Ja de va väl lite om vad som hänt...

Ska passa på och få lite nytta gjort nu när Joline sover..
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack :D Shopping är ju sååå kul! Synd man inte var miljonär ;) Jo, skorna, kärlek vid första ögonkastet åsså lixom inte dyra heller. Perfekt :D På Din Sko finns dom. Finns i rosa oxå om man vill ha de :P 299:- :)

2009-09-16 @ 18:04:23
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gör så du! Har ingen ensamrätt på dom och inte är jag någon som bryr mig om sånt heller ;D Lycka till! Hi.

2009-09-18 @ 06:08:27
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

jag vet inte riktigt vad hon tar, jag var ju försöks kanin :) men mejla henne på hemsidan eller ring till studion=) verkligen att rekomendera iaf=) Kram

2009-09-18 @ 18:26:11
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jaa jag är super nöjd=) Kommer ju bli katatrof sen när dom lossnat!



Jag vet inte riktigt vad hon tar för dom, men billigare nu, än senare när hon kommit igång med det.. Gå in till studion och fråga henne=) Jag avr ju bara försökskanin ja :)



2009-09-19 @ 01:20:55
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0