Härligt väder!

Guud så härligt väder det har varit idag, igår också för den delen! Energin flödar ;)

Dagen idag har bestått av både nytta och nöjen. På förmiddan så tvättade ja ett gäng maskiner och bäddade rent i sängarna. Crille målade klart Nikkis blivande rum. Jag hann ju liksom inte göra det. Började ju måla lördagen den 27/3 och hann då rolla rummet 2 ggr. Skulle sen måla klart det på söndagen den 28:e men då blev de ju dags att föda barn så det blidde inget med det, sen har det bara runnit ut i sanden fram till nu. Eller ja, inte bara runnit ut i sanden heller. Det har varit ganska mkt fram till nu. En hel drös med nära och kära som varit och tittat på tillskottet i familjen och sen har man ju att göra med 2 småttingar ändå så tiden (orken oxå för den delen) har väl inte riktigt funnits förrän idag. Hur som helst så är det iaf färdigmålat där uppe nu och ingen är mer nöjd över det än jag! :) Joline tog sin dagliga tupplur och efter det så åt vi lite lunch sen traskade vi ut i solen. Joline gungade, grävde i det lilla som återstår av snön, tog en cykeltur med pappsen och så fikade vi lite här ute på gräsmattan. Mysigt värre! :) Nikki sov sig egenom allt, tröttmössan ;) Vi gjorde en repa ner på affären sen var det dags att laga kvällsmat. Dagen har verkligen gått fort! Efter maten blev fick Joline plurra innan hon sen tvärdeckade. Städade av lite snabbt här på nedervåningen, får ta övervåningen imöra..

Nu njuter jag av lugnet då båda mina töser sussar och sover sött och pappa Crille är på gymmet en vända.
Ett glas iskall Pepsi Max och lite choklad på det här så är jag mer än nöjd ;)

Förresten... Måste bara tillägga att jag har gått ner 11 av mina 17 gravidkilon, och detta inom loppet av 2 veckor!
Skööönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0