Torsdag.

Hej å hå!
Lite halvkass uppdatering kanske, men bättre sent än aldrig!

Om jag inte är helt ute och cyklar så nämde jag i tidigare inlägg att vi skulle till BVC med Nikki för lite vägning och mätning. Lilltjejen växer så det knakar och väger numer 3870 gram och är 53,5 cm lång! Jag har nog dunderhonung i tittsen även denna gång! De är bra de, då blir hon stor och stark som sin mamma sen ;)

Jaa, vad har vi gjort annars i veckan då? Tror inte att vi har gjort nått speciellt alls faktiskt. Nej, det har vi nog inte. Iaf inget utöver det vanliga. Fast jag har ju s.k amningsgröt i hela jävla huvve så jag kan mkt väl ha glömt nått?!!? Jaja, då är det väl så :P


Åhh, jag håller tummar och tår för att det ska bli bättre väder! Det är så förbannat tråkigt när det blåser isvindar, snöar och regnar om vartannat och är allmänt jävla pissigt grått ute. Humöret blir ju typ detsamma som vädret. Så är det iaf för mig, inte alltid men ganska ofta iaf. Man är ju betydligt mkt piggare och gladare när det är sol! Eller hur funkar ni? 
Hur som helst så har jag iaf fått lite vettigt gjort idag fast energin och humöret inte varit på topp. Dammsugit x2, dammtorkat, tagit reda på 2 maskiner tvätt, lagat mat, badat och nattat tjejerna o.s.v. Joline och Nikki sover sen en stund tillbaka och jag degar i soffan i vänta på Crille som slutar jobbet kl 22.

Nu ska jag möla i mig lite choklad och dricka Pepsi Max medan jag kikar på Lyxfällan.
Ha en fortsatt trevlig kväll alla.
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan! Tack för de :) Ja jag är väldigt nöjd! Golvet har vi faktiskt köpt på byggmax, billigt och bra golv :)

2010-04-22 @ 22:12:15
URL: http://driimii.blogg.se/
Postat av: Erika

Hejsan! :) vet inte om min förra kommentar kom fram.. men iaf.. jag är skit nöjd med rummet :) Och golvet har vi köpt på byggmax och ja vi har lagt det själv! :) Byggmax har faktiskt fina golv till bra pris :)

2010-04-23 @ 07:16:43
URL: http://driimii.blogg.se/
Postat av: Maria

visst kan vi nog ordna ett bröllop mellan dom :P haha! Hoppas på lite sol nästa vecka så tjejerna kan leka ute. Är vädergudarna kinkiga måste vi boka en dejt ändå tycker jag :)



Saknar er! Puss å kram vännen

2010-04-23 @ 15:23:43
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0