FK kan ta sig i röven!

Åhh! Suck, pust, frust och stön!
Jag har inte fått min föräldrarpenning utbetald från Försäkringskassan. Och det stör mig otrooooligt mkt!
Ringde och frågade vad som blivit fel, för nått galet måste det väl ha blivit?! Men kvinnan jag pratade med kunde inte alls förstå vad som hänt och varför jag inte fått några pengar. Allt var i sin ordning, förutom att jag fått mina pengar då. Jaja, tänkte jag. Det är väl fixat på ett kick. HAHAHA trodde jag ja. Hon trodde att jag skulle få pengarna i slutet på veckan som kommer, runt torsdag för att vara exakt. MEN HÄRLIGT!! Tur att man jobbar så man får lön annars skulle det inte va så skoj. Och tur att Crille har den lönen han har! Nu har vi ju inte så grönjävligt med utgifter, tack och lov. Men drygt iaf när man inte får pengarna i tid. Fan, jag har haft en himla tur med FK tidigare, minimalt med krångel faktiskt. Men självklart ska det jävlas nu när jag var/är som mest shoppingsugen! Skit oxå...
Försäkringskassan kan fan ta sig i röven! Nu är jag sur!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Angående dina problem med radbrytningar. Kika den här länken: http://designadinblogg.se/2010/february/funkar-inte-dina-radbrytningar-nar-du-skriver.asp

2010-02-28 @ 20:58:06
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fk är helt kasst. Med mej har dom krånglat och strulat med precis allt..

2010-03-01 @ 00:38:20
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0