Go morron!

Onsdag idag om jag inte är helt lost?
Och vad händer? Inte mkt måste jag säga. Joline kikar på Musses klubbhus och kokar mat åt sina mjukisdjur. Hon är så söt när hon traskar omkring och rör runt i sin "gryta", naminaminam säger hon. Sååå söt!! Underbara barn ♥
Inatt har Joline sovit riktigt bra! Hon somnade väl strax före 19 igår sen sov hon fram till 4 då hon va lite mammig och fick komma över till våran säng. Sen somnade hon om och sov till strax före 8. Snacka om lyx!! Man är inte alls van att få sova så här oförskämt bra nu när hon varit sjuk. I vanliga fall sover hon såhär bra jämt, men det har varit mkt på den senaste tiden som har spökat och stört hennes sömn. Tänder, mardrömmar, ruskig hosta, feber och öroninflammation som avlöst varann mer eller mindre. Nu kanske det vänder och blir som det brukar?! Hoppas, hoppas, hoppas :D
Idag ska jag jobba en snabbis på Orion igen. Joline får vara hos morfar Anders en sväng tills Crille slutar. Jag börjar 13 och han slutar 14 så det blev lite tokigt där. Tack gode Gud för att man har nära och kära som ställer upp när det krockar såhär ibland! Ni är guld värda! ♥
Nu ska jag dricka en till kopp kaffe innan det är dags att vika tvätt.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0