Jorå..

Har fått lite vettigt gjort idag iaf. Friserat syrran och sambon, slängde i en skvätt färg i skallen på mig själv å så nu är den gräsliga utväxten borta. Bäddat rent i sängarna och tagit reda på en massa tvätt. Tänkte sätta igång och baka nu så här på kvällskvisten, men de finns inte tillräckligt med mjölk hemma så det får skjutas på till morgondagen istället. Det är nånting som slår slint i skallen på mig när jag är på tjocken alltså, bakar som om det vore rena rama manin! Eller ja, så illa är det väl inte men om man jämför med annars så känns det ungefär så. När ja väntade Joline bakade jag mockarutor eller kärleksmums eller va faan de nu heter. Nu är det kanelbullar som gäller. Och det är inte för att jag är sugen på det utan bara för att liksom. Skumt!
Jaa, just nu väntar ja på att de ska börja lite bra tvprogram. Crille försöker natta lillan men jag hör hur hon kvittrar och inte alls är samarbetsvillig. Hon brukar bli sådär när hon börjar bli övertrött sen säger det typ PANG och så sover hon som en stock!
Nu ska jag kika lite tv.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du ju baka åt mig oxå ;P hehe!

Måste baka lite jag oxå så man har fika hemma att bjuda på när lilleman har kommit.

Ska vi leka någon dag?

Puss å kram

2010-02-02 @ 19:16:55
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0