Ny månad!

Ja tiden tickar på och nu är det helt plötsligt februari.
Och idag så spösnöar de ute! Tar det aldrig slut? Usch, jag är så förbaskat trött på den här jävla snön nu så jag kan spy!
Över till nått annat...
Jag har tydligen börjat snarka på nätterna. Och tydligen så är det så illa så min sambo måste sova på soffan. HAHAHA :D Men det är väl kanske inte helt konstigt? Jag är stor och tjock som en flodhäst (känns det som iaf!!), jag kan bara ligga på rygg och jag är "gravidtäppt" i näsan och trött som en idiot på kvällarna. Det kan ju vara lite roligt med ombytta roller ibland?! I vanliga fall är det ju Christian och Joline som står för snarkningarna och så är det jag som inte kan sova, så lite skadeglädje eller vad jag ska kalla det känner jag nu när Crille får känna på hur det är att sova med en dö gris ;) Nej nu börjar det kurra lite i magen, dags att väcka sambon och göra lite frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0