Sista skiftet?

Idag ska jag jobba igen, på Orion. Det blir även ett långpass, 11.45-22.00. Vi får väl se om det här blir sista skiftet eller om jag ska fortsätta jobba lite grann ändå. Svårt det där. Vissa dagar är kroppen som en påse nötter och vissa dagar funkar det hur bra som helst, lr hur bra som helst var väl kanske att ta i. Ont i ryggen och ont i bäckenet har man ju ständigt men det får man ju räkna med oavsett om man jobbar eller inte. Iaf jag! Jaja, det återstår att se hur det går idag. Om inte annat så får vi väl höra vad doktorn på Spec. mödravården säger på måndag.

Crille har jobbat natt så han sover. Stackarn måste kliva upp tidigare än han brukar idag eftersom jag ska jobba. Men förhoppningsvis så sover Joline när det är dags för mig att ge mig i väg så då kan han ju slumra lite till på soffan. Skulle ju va rätt bra för hans del då han ska ut i natt igen.

Känner mig pigg idag. Utvilad faktiskt. Kanske beror på att jag gick och la mig strax efter kl 21 igår efter att jag nästan somnat framför tv:n. Somnade som en klubbad säl och vaknade inte förrän vid 3 snåret när Joline ville komma över till våran säng. Jaa, bortsett från 2 "kissvändor" då, men då är man ju typ i koma när man går upp så det räknas knappt ;) Somnade om på 2 röda och sov till 7.30. Hääärligt! Synd att det inte är sol och fint väder idag, då hade man ju garanterat sprudlat av energi. Men det kanske spricker upp och kommer lite sol senare. Hoppas!!

Nej, nu kurrar min mage så nu är det dags för frulle :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte avslöja 5 i topplistan över namnförslag ni har?:) vore kul att veta:) /Elin

2010-02-18 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0