-27 grader (!)

Det är inte nådigt va kallt de är ute idag! Fy faan! -27 grader hade vi på Bessemergatan imorse när vi klev upp. Brr! Har iaf laddat upp med typ 1 miljon tända värmeljus, mysigt och så blir det förhoppningsvis lite varmt av dom. Inte för att det är speciellt kallt här inne, men de va inte varmt när vi vaknade heller. På med raggisarna och Joline fick morronrocken utanpå pyjamasen. Frukosten är avklarad sen en stund tillbaka, nu leker damen för fullt :) Hon är verkligen världens finaste och charmigaste våran lilla sessa ♥
Crille jobbar fm idag. Han har varit ledig hela jul och nyårshelgen så det känns lite konstigt nu när han inte är hemma faktiskt. Fast man vänjer sig väl rätt fort. Och han den stackarn fick ju gå till jobbet i morse. Hualigen! Tänk er en morgon promenad till Ovako kl 5 på  morron när det är nästan 30 minus. Ja, jag är då inte ett dugg avundsjuk!
Förresten, tack för alla namnförslag!! Några av dom har jag redan föreslagit för pappan men dom har han blankt sagt nej till. Tur att det är ett tag kvar så man hinner fundera :) Och så hinner vi förhoppningsvis bestämma oss för en syskonvagn som vi vill ha. Just nu lutar det åt en Babytravel, den verkar liksom smidigast! Jaja, vi får se hur det blir. Det är ju som sagt ett tag kvar..
Nej men om man skulle ta och dammsuga lite? Ännu ett sånt där tråkigt måste, men skönt att ha det överstökat. Och jag vill mer än gärna slänga ut juljäveln, men eftersom Crille sabbade alla fönsterlampor till vardagsrummet och bilen pajjade när vi väl skulle köpa nya så får jag väl gott vänta. Hoppas vi får bilen imorgon så kanske vi hinner till Ikea en snabbis så jag får mina efterlängtade lampor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0