10-01-10

Jag fick sovmorgon i morse! Gissa om det var skönt :) Crille och Joline klev upp vid 8 snåret efter att damen legat mellan oss och bökat runt som en liten minigris ett tag. Själv låg jag och drog mig till 9 :P Underbart! Tusen tack för det darling ♥ Idag har Joline fått varit ut en sväng med sin pappa, fast det är skitkallt! Dom drog i väg i pulkan ner på Ica och hem igen. Det går ju inte att vara ute längre stunder än så men jag tror Joline var rätt nöjd över lite friskluft iaf. Stackars barn som bara får vara inne. Men vad ska man göra då? Det är ju alldeles för kallt nu. Hoppas det blir lite varmare framöver så man kan vara ute någorlunda stunder iaf. Sisådär en -10 grader (max) skulle väl va rätt okej?! Ja det va väl skitsamma egentligen, jag kan ju sitta och grubbla på det där i evigheter, jag kan iaf inte styra vädret så de är ju rätt meningslöst att ens lägga energi på det.
Ja?
Joline sover. Crille har dragit iväg till jobbet för sista em skiftet den här svängen. Egentligen ska han ut måndag och tisdag natt men dom var tydligen ledig då.. Är väl såndär y-tid antar ja?! Jaja, det kvittar för min del. Skönt att ha honom hemma :) Ska strax koka lite kaffe tror ja, men först ska jag hänga lite tvätt. Sen blire nog en repa med snabeldraken oxå, fast det väntar jag nog med tills madame har vaknat. Hon tycker ju att det är sååå roligt att rida på dammsugarn och hjälpa till när mammsen ska städa :P
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0