2010

Good morning!
Sitter för tillfället i soffan med mitt lilla ♥ och myser. Playhouse Disney är på på tv:n, såklart! ;) Mitt stora ♥ sover fortfarande. Jag tyckte att han var värd en sovmorgon eftersom jag fick sovmorgon igår :) Nu ska jag strax sätta på lite kaffe och fixa lite frulle, magen kurrar!
Våran nyårsafton var trevlig. Mat hos far & co, hockey, raketer och en massa gotta. Så som det ska vara alltså. Jag och Christian pratade om nyår och julfirande o.s.v när vi kom hem och hade krypit ner i sängen.. Innan vi fick barn så var det sån hysteri (mer eller mindre) om juldagen eller nyårsafton, midsommarafton och skärtorsdagen. Då ska det ju liksom vara brakfest i vanliga fall. Men ärligt talat.. Jag gillar det här bättre. Det finns inget som går upp mot att spendera kvalitetstid med nära och kära! Jag är mkt hellre hemma med min lilla familj än ute och slirar. Nog för att det kan vara roligt att gå ut och parta emellanåt, men Hofors är ju sig likt på pricken så det känns inte som att man missar något.
Jaja, det vi kom fram till var iaf att vi är mer än nöjda med våra/vårat liv idag. Eller som Christian sa: "Jag har ju allt jag vill ha nu" Livet är liksom komplett :) Det är bara en sak som fattas, eller fattas är väl fel ord men den lilla i magen är ju vad vi väntar på nu. Och när hon väl har kommit så kommer alla bitar vara på plats! Underbart!! ♥


Hoppas ni haft ett bra 2009, mitt var toppen!
Nu måste jag fixa frukost innan jag svälter ihjäl ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0