"Det blir aldrig som man tänkt sig"

Nej det kan man ju lugnt säga.

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så var planerna för idag att först besikta bilen i Sandviken och sen åka till Ikea och shoppa lite ditt och datt. Jag kan ju bara tala om att vi kom inte längre än till Sandviken. Precis när vi svängde av motorvägen mot Sandviken så pajjar biljäveln! Ja ni läste rätt. Bilhelvete gick sönder. Det var tydligen nån jävla fläktrem eller nått som pajjat. Bilen började koka o.s.v. Det hela resulterade i att besiktningen inte blev av eftersom vi fick lämna in bilen på Bilmetro ist för att få den lagad. Inge Ikea och en förbännat skumpig bussresa hem. Gissa om jag och sambon fick våra tålamod prövade.
Helvetesjävlabiljävel!
När vi väl hade kommit hem gick det inte lång tid innan dom ringde från Bilmetro, tydligen så var det nått mer som gått sönder. JIPPI! Då blev det lite dyrare ändå.. Grr!
Jaja, det kunde ju ha varit värre. Man får väl försöka se det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0