Feber!

Nu på kvällen när jag skulle natta Joline tyckte jag att hon kändes lite varm, och hon va lite gnälligare än vanligt och jojjomensan mkt riktigt. Lilltjejen har feber! Antar att det är p.g.a tänder för det är en och en annan stor kindtand på G. Jobbigt att vara liten och inte må bra! Stackars mammas tjej ♥ Så nu har jag parkerat henne i våran säng så får hon sova där i natt. Känns tryggare att ha henne nära när hon är sjuk tycker jag (jag är livrädd för att hon ska få feberkramper då jag hört skräckhistorier om mina feberkramper som litet barn!)! Och Christian ska iaf jobba natt så plats finns det gott om ;)
Idag på fm tog vi en promenad ner till affären, jag och Joline. Sen gick vi hem och väckte pappan och smaskade en ganska sen men mysig frukost tsm hela familjen :) Det blev lite lek och bus innan Joline tog sig en powernap. Då passade vi på och titta på en film jag och min stora darling. The Stephfather tror jag den hette? Va helt okej, pulsen skenade på bra emellanåt :P Efter att vi käkat lunch så gick vi ut en sväng, men Joline va inge vidare pigg så det blev bara en snabb sväng. Väl hemma så kom mormor, morfar Anders och småmostrarna på besök. Fikade lite och surrade om allt och inget. Joline hann visa upp sina konster i badkaret oxå, men det märktes på henne att hon inte va riktigt 100. Myspys, välling och playhouse disney fick avsluta hennes kväll innan hon somnade på skötbordet när jag tog tempen på henne. Snacka om slutkörd liten tjej! Lilla hjärtat mitt! Nu ska jag hälla i mig ett glas iskall pepsi max och försöka hålla mig vaken en stund till, har några tv program jag skulle vilja se men frågan är om jag orkar vara vaken. Det märks väl om man vaknar snarkandes på soffan ;) Hur som helst så blir det tidig kväller när tv programmen är avklarade. Känns som att det kan vara smart att lägga sig i tid utifall Joline skulle bli kinkig inatt. "Peppar, peppar". Hoppas hon sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0