Go morron!

Blev inte riktigt lika tidig morgon idag, Joline sov till 6.30 iaf. Bättre det än som det va igår! :) Inatt har hon varit riktigt duktig lilla damen. Vaknade endast 1 gång och ville då komma över till våran säng, och det fick hon ju självklart! Vi kramades lite sen somnade hon om. Skönt! Våran pappa sover än. Han ska ut och jobba natt så det kan väl vara behövligt med sömn då om han ska orka hålla sig vaken ;)
Igår kväll tittade vi på film när Christian kom hem från ishallen. Nyaste Wallander, Dödens ängel hette den tror ja? Rätt bra faktiskt. Tycker typ varannan film om Wallander är bra och varannan dålig. Och när vi ändå är inne på ämnet film så kan jag rekomendera My sisters keeper med Cameron Diaz. Det är drama, inget jag gillar egentligen. Men den här var faktiskt bra! Jag satt och grinade i soffan och Crille satt brevid och små skrattade åt mig. Det är en riktigt berörande film! Fin, men ändå sorgligt orättvis! Jaja, nog om det.
Nu ska jag fylla på kaffekoppen och fundera på vad vi ska hitta på idag. Alltid finns det ju nått att göra, men de flesta tråkiga måstena fixade jag igår när Joline hade somnat. Tvättade, dammsög, torkade golven och dammtorkade (dock endast nedervåningen, men det får fan duga ;)) Dags att vika tvätten idag då, men det är ju såå tråkigt. Jaa, otroligt intressant va? Nej precis! Mer kaffe får de bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0