Igår..

..Kom systeryster, Emelie och Enya hit och fikade sen frukost med oss. Trevligt med sällskap! :) Joline va lite smått nyfiken på sin lilla kusin emellanåt men hon blir nog mer intressant när hon kan ta sig fram för egen maskin sen. Joline ser så stor ut när man jämför henne med Enya så jag kan ju bara föreställa mig hur det blir när lillasyster kommer. Då kommer Joline bli som en jätte! Men hur det än är så kommer hon oxå alltid vara mammas lilla tjej även om hon så är 47 år! ;)
På eftermiddagen var det dags för mig att bege mig till Orion för att jobba lite. Gick bra, men det börjar kännas i ryggen att magen börjar bli stor och tung nu! Men det var ganska perfekt med en c-tur (14.30-22) för då när jag kom hem så hade ju Joline somnat så då kunde jag vila ryggen i lugn och ro innan det var dags att krypa ner i sängen. Annat när man jobbar förmiddag och kommer hem till lilla damen som oftast är i sitt esse då, då är det bara att gilla läget och fortsätta köra på :P Hur som helst så va de skönt att komma hemifrån och göra lite nytta nån annanstans! :) Och så trillade det in några fler skift och dom var mer än välkomna!
Nej, om man skulle göra ett ryck här hemma så det blir nån ordning ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart jag delar med mig, vi kan behöva alla tips vi kan få :) Nu har Selma blivit snorig men vi kanske kan boka en date i början av nästa vecka?

Saknar dig! puss å kram

2010-01-26 @ 11:37:56
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch, hoppas att hon inte fått ögoninflammation :( stackars snuttan! Pussa på henne och säg att hon får krya på sig så hon kan leka med Selma :)

Behöver lite Johanna tid jag oxå :) ♥ saknar dig!

2010-01-26 @ 20:48:05
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0