Jajjamensan!

Det känns lika overkligt den här gången som förra gången.
Tänk att vi ska få ett till litet knyte!! Helt fantastiskt!
Och jag har nu fått en påminnelse om vad som komma skall, jag läcker! Eller mina bröst läcker rättare sagt. Det betyder med andra ord att jag inte inbillar mig den här gången heller. Det är ingen fotboll i magen. Det finns en bebis där inne på riktigt! Och hon kan då sparkas, det ska gudarna veta! Om hon inte sparkar så hoppar hon nog jämfota eller hopprep med navelsträngen, för det är då en himla fart på henne. Men hon är väl lik sin syster antar jag :) Ett ruskigt livligt litet busfrö :) Underbart! Det måste väl klassas som ett friskhetstecken när barn är livliga?
Tvätten är hängd. Maten på spisen. Joline badad och iklädd pyjamas. Nu inväntar jag bara min stora älskling som ska komma med massa gott åt mig som jag ska smaska i mig när vi ska titta på film sen. Innan filmen ska vi mumsa i oss fläskfilégryta och potatis. RÄTT IN I KAKLET! Jag är fan skitbra på att laga mat :P
Nu ska jag byta bajsblöja på min dotter, sen ska hon få lite gröt innan det slutligen är dags för tandborstning och nattning. Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0