JIPPI!

Nu har jag äntligen fått hem mina nya lampor från Ikea och julhelvete har jag slängt ut! :) Haha! Bilen har vi hämtat och besiktat oxå, dock vare nån jävla grej som va glapp (?) så vi fick en 2a på de. Men de va inge allvarligt, Crille skulle fixa det sen. Toppen! Handlade lite till Joline idag på H&M för ett presentkort som hon fick av sin gammelfaster (min faster som bor i Sthlm) i julklapp. Det blidde en ny tjockare mössa, en mys dress och en Hello Kitty tröja. Kläder går ju liksom alltid åt! :) Tittade på små killkläder till Maria och Henkes bebis oxå, men jag köpte dom aldrig, ska göra det när han har kommit tänkte jag så jag vet vilken storlek som passar. Men jag antar att det blir nått i pytteväg, typ strl 50 :P Jag kommer ju aldrig få handla killkläder själv så det är skitkul tycker jag :) Hittade massor! Hittade en massa till Jolines lillasyster oxå, men känns rätt onödigt att köpa en massa pyttekläder till henne när vi har hur mkt som helst efter Joline. Och det är ju inte direkt så dom små kläderna hinner bli slitna, det är ju knappt så man hinner använda samma body 2 ggr eftersom dom växer så fort. Åh, jag längtar så sjukt mkt efter våran sessa nr 2. Ska bli så spännande och se om hon är lik Joline eller inte. Maria har BF den 25/2 så snart är det dags för henne igen. Spännande! Och roligt att vi ska ha nästan samtidigt igen :) När vi väntade "stora" tjejerna så var jag 5 veckor före Maria om jag inte minns fel?! Och nu är hon 6 veckor före mig :P Snacka om tajming, hahaha :P Nästan så man kan tro att vi planerat det, men det har vi faktiskt inte. Nej... Nu ska jag busa vidare med min trollunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0