Jobb.

Idag ska jag jobba :)
C-tur på Orion, vilket betyder 14.30-22.00
TOPPEN! :P Hoppas det dyker upp fler skift på Villan oxå!
Trevligt med -23 grader på Bessemergatan. Hade det inte varit för att jag skulle jobba idag så hade jag tvärvägrat gå utanför dörren idag! Fy faan, -10 går väl an, men helst av allt skulle jag vilja ha vår. Och det av flera anledningar. Dels så är det varmare ute och det börjar bli grönt ute. Jolines lillasyster är ju beräknad till 7 april och det räknas väl som vår oxå? Ja, för mig är det vår då iaf. Och det är väl den största anledningen till att jag vill ha vår. Jag vill se våran lilla nr 2!!! Helst på en gång. Men hon måste ju få växa till sig och bli större innan hon kan komma ut. Fast iofs så var ju pappa Crille rätt snabb när han kom till världen. Han är född i v. 28+3 om jag inte är helt ute och cyklar??! Och vi får väl hoppas att lilla damen i magen inte tänker gå i sin fars fotspår i den frågan. Det är ju lite väl tidigt!
Joline är ju född prick på dagen som hon är beräknad, så förra gången fick jag varken tidigare eller senare. Det va ju rätt praktiskt, smidigt och bra :) Som ett brev på posten liksom :P Jaja det visar sig väl hur lillasyster tänker göra, om hon tänker komma före eller efter BF datumet. Vi väntar med spänning ;)
Förresten... Det är ingen som har nå bra namnförslag till lilltösen? Vi har liksom kört fast eller vad jag ska säga. Vi kommer inte överens alls. Det jag tycker är fint säger Crille bestämt nej till och tvärtom. Vi har några som vi håller på och "smakar på", men inget som känns riktigt bra. Så förslag på namn är mer än välkomna :)
Nu ska jag göra ett ryck så jag inte växer fast i soffan.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men snacka om utur med bilen! Inte roligt med extrautgifter :(

Fick inte tid för tillväxt-ul förrens den 19/1...

Nästa vecka har vi inga planer, vi kanske kan boka en date då? Saknar dig oxå vännen, måste träffas nu! Vill ju se magen sen vill nog tjejerna busa å leka lite :P var ju evigheter sen sist.

Jag tycker att Jamie är ett fint namn, hade jag som förslag när vi väntade Selma.

puss å kram

2010-01-05 @ 11:27:58
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maja och Alicia är fina namn:)

2010-01-05 @ 17:56:12
Postat av: sofie

Stella, Varga, Tora, Elsa, Engla, Freja..Finns ju massor:) Men visst är det svårt, ta fram kalendern o kolla namn där, eller googla lite så kanske ni hittar nå där:)

2010-01-05 @ 22:12:39
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: :)

http://www.svenskanamn.se/statistik/sverige här finns de vanligaste namnen i Sverige. Lite namn statistik lite roligt att kolla. Här kan du även sätta in ditt namn + din sambos namn för att kolla vilket barnnamn skulle passa ert barn! ;) Lite roligt faktiskt.



Lycka till med namnletande! Det är inte lätt som sagt ibland lär man se vad det är för liten en som kommer ut innan man bestämmer sig. :)

2010-01-09 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0