Ledig!

Idag är jag ledig, heeeela dagen :) Det trillade in lite skift den här veckan, TOPPEN! Jag fick jobba måndag, torsdag, fredag och lördag. Verkar kanske inte så mkt, men remember att jag är ganska gravid vid det här laget så det känns på rätt bra i kroppen när man kommer hem. Men än så länge går det bra så då är det ju bara att köra på! Lite extra stålar sitter ju aldrig fel! :) Sen att man kan spara en del mammadagar är ju inte så tokigt det heller.
Jaa, och eftersom jag har jobbat så har jag inte gjort särskilt mkt annat. Christian har varit ledig så Joline har fått massor av kvalitetstid med sin pappa ♥ Kanonbra!
Funderar på om jag ska ta mig ork och färga min gräsliga utväxt idag, men det återstår att se hur det blir med den saken. Vem fan bryr sig om jag går med utväxt en dag till eller 2? Näe precis! Och dessutom så har jag iaf mössa när jag går ut så det är ju egentligen ingen jävel som ser det. Låter som att jag förmodligen kommer skjuta på det lite till ;)
Christian har fått sovmorgon idag så han sover än. Joline tittar på playhouse disney och jag ska nog ta och göra mig lite kaffe så kanske jag kvicknar till. Trött idag!
Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0