Mys..

Joline sover och Christian spelar match i Avesta.
Själv myser jag i soffan med godis, pepsi max och arraksbollar. Underbart! :P Synd att det bara är skit på tv! Verkar som alla andra kollar på Let's dance, men det är då inget program i min smak, nej fy fan de är bara massa dravel tycker ja! Så jag får väl nöja mig med att sappa runt var 3e minut tills det förhoppningsvis dyker upp nått som duger att slötitta på en stund innan jag ska masa mig in i duschen. Tidigare under kvällen så har jag och Joline varit hemma hos mamma & co. Vi smaskade kinamat och det var lika ljuvligt gott som alltid. När jag väntade Joline kunde jag inte alls äta kinamat, det bara vända sig i magen, tyckte det var skitäckligt! Nu är det nästan tvärtom, det är nästan godare nu än innan jag blev på smällen igen. Haha, konstigt hur det kan vara... Nu ska jag sappa vidare och fotsätta mumsa i mig massa gotta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0