Myshelg!

Åh.. Den här helgen har nog varit den mysigaste på länge. Christian har nämligen varit hemma! "Kors i taket". Han har varit ledig från jobbet och vilat från ishockeyn då han varit/är krasslig. Vihar bara tagit det lugnt och umgåtts. Tittat på ett gäng filmer och hälsat på nära och kära :) God mat har vi avnjutit oxå, så bättre vet jag nog inte om det kunnat bli?
Imorgon väntar vardagen igen. Crille ska jobba förmiddag och jag eftermiddag så vi "byter av" varandra i dörren mer eller mindre. Men inte helt fel om det trillar in nått extra öre och att man får ytterligare nån mammadag sparad. Nu har jag precis dammsugit och hängt lite tvätt. Nu väntar jag på att Joline ska göra slut på sina sista krafter så det blir dags för nattning. Sen ska jag torka av golven en snabbis innan jag inväntar kärleken och lite myspys i soffan :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0