Öroninflammation!

Jaa, idag på fm var vi till HC med Joline eftersom hon inte blivit bättre sen i onsdags när vi var på BVC. Fick träffa en halvskum doktor som luktade armsvett värre en Crille efter en hockeymatch! Armsvett eller ej, han undersökte lillan och kom fram till att hon har öroninflammation. Så nu har vi börjat med en kur Kåvepenin som hon ska äta i 1 vecka. Äntligen kanske hon blir frisk så både hon och hennes föräldrar får sova ordentligt. Dom senaste 2 nätterna har varit riktigt besvärliga :( Jaja, nu kanske det vänder, även om det inte sker på en gång så inom dom närmsta 2 dagarna iaf. Och jag måste bara få klaga lite innan jag ger upp för idag. Vi hade tid hos doktorn kl 10.15 men fick inte komma in förrän klockan var 11! Jag HATAR att vänta, min sambo likaså så humöret var inte på topp precis, men det gick ju bra ändå. Nu ska jag vara social med min andra halva innan det är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kikar in här också då och då :)

2010-01-30 @ 08:12:55
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: Maria

Stackars snuttan! Får hoppas hon blir bra nu :) Saknar er! Puss å kram

2010-01-30 @ 10:32:58
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0