Tisdag.

Fick sovmorgon igen imorse. Underbart! :) Tusen tack för det darling♥ Det var verkligen behövligt! Dagen idag har varit en riktig mysdag! Kvalitetstid för familjen Heinola-Mäenpää :) Vi har varit och hälsat på Crilles farmor och farfar i Silverdalen oxå. Trevligt! Sen blev det dags för pappa Christian att dra iväg till ishallen och spela match. Dom spelade oavgjort mot Alfta. Han kommer väl hem när som helst så då får jag väl höra mer om matchen antar ja ;) Han var då nöjd över resultatet iaf så det är ju ett +. Dock hade jag ju självklart hellre sett att dom vann. Men allt är väl bättre än en förlust!? :P
Till nått annat.. Joline har varit skittrökig nu på kvällen. Igår gick det hur bra som helst att natta henne. Hon somnade som en stock på 2 röda. Idag somnade hon oxå utan problem, dock så vaknade hon efter typ 1,5 timme och tvärvägrade att somna om förrän för typ 5 minuter sen. Och då fick jag mer eller mindre brotta omkull henne. Jobbigt! I förrgår var hon typ likadan, krånglade och hade sig. Hon brukar inte vara så så de är väl nått som spökar antar ja. Kan ju va i princip vad som helst. Tänder, växtvärk, magknip, mardrömmar ja you name it liksom! För inte fan tror ja att hon gör det för att jävlas med mig, även om det känns så ibland ;) Jaja, hur som helst så sover hon ju igen nu och jag hoppas hon tänker fortsätta med det för jag ska upp och jobba imorgon bitti så jag har ingen större lust att brottas med henne i natt! Nog för att Crille är hemma och kan fixa det, men man vaknar ju och så tar det 100 år innan man somnar om igen. Det återstår att se hur natten blir.
Nej, nu ska jag fylla på mitt glas med iskall Pepsi Max och invänta kärleken!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Nu har vi köpt vagn, blev en svart baby travel. De hade 1 svart och grön kvar, säkert den röda oxå men jag glömde fråga.



puss

2010-01-14 @ 14:34:37
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0