Uppe med tuppen!

Eller rättare sagt före tuppen?!
Ja, idag blev det uppstigning och morgon kl 05:17 på Bessemergatan 1.
Joline vaknade runt 4-4.30 så jag gick och hämtade henne och tänke att hon skulle somna om i våran säng så som hon brukar göra. Men ICKE! Hon var helt omöjlig och tvärvägrade, provade med välling och allt annat min halvdöda hjärna kunde komma på vid den tiden på dygnet. Men nej! Det var helt enkelt morgon då tyckte hon. Så efter att ha "bråkat" med henne fram och tillbaka insåg jag att det var lika bra att kliva upp. Playhouse Disney hade inte ens börjat! Det börjar ju klockan 6, så vi fick titta på Ed, Edd och Eddie på Cartoon Network tills dess. Sen har det varit full rulle fram till för en stund sen då Joline inte orkade mer. Då knoppade hon i min famn i soffan på 2 röda, helt utslagen :) Känner att jag börjar få huvudvärk så jag kanske skulle ta mig en powernap jag oxå. Ska nog peta i mig en Alvedon först. Brukar aldrig knapra piller om det inte är absolut akut nödvändigt, men om jag känner mig själv rätt så slutar det med att jag väntar för länge med att ta en tablett och så hjälper det inte sen. Så det kanske är lika bra, och så kanske man somnar en stund om man slipper skallbank?! Jaja, värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0