Syskonvagn.

Igår va vi till Borlänge och kikade på syskonvagnar. Provkörde både Carenababyn och Babytraveln igen och vi beslutade oss för en Babytravel eftersom handtaget på Carenababyn blir alldeles för högt för mig, det var perfekt åt Crille och han är ju bara sisådär 3 dm längre än mig... Så det som avgjorde allt var alltså fördelen med höj och sänkbart handtag. Och till Crilles STORA besvikelse så blev det en svart vagn. Tydligen omöjligt att få tag i en röd då de har gått åt som smör överallt. För min del så kvittar det väl men Crille hade verkligen sett fram emot att få dra sina småttingar i en riktig tjejvagn ;) Haha han är för go min gubbe :P  Vi shoppade lite ditt och datt till Joline oxå, några tröjor och nån pyjamas, sånt där som är bra att ha alltså :) Skoj!



Dock fick vi inte hem vagnen på en gång, vi ska åka och hämta den idag ist. Dom hade inga liggdelar hemma, dom skulle komma idag så det blir alltså ännu en vända till Borlänge och Babyproffsen. Jag ska nog passa på och köpa lite nappar och sånt oxå som kan va bra att ha hemma.




Det blidde en sån här kärra :)




Kommentarer
Postat av: sofie

Tjusig cadillac! Den blir nog toppen till era små töser :)

2010-03-11 @ 14:44:00
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är en grå Rambo vi har köpt. Vet rätt många som har den och precis som du säger.. den är förbaskat skön att sitta i :)

2010-03-11 @ 21:31:21
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad hade ni för vagn innan eller nu eller vad man ska säga? Något ni ska sälja?

2010-03-12 @ 01:26:28
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaså det blev en BT tillslut, kan vi ut å raca sen ;D

Tack för senast, så kul att träffas. Supergoda kanelbullar du hade gjort, mums :D

Kanske kan leka någon dag i veckan som kommer om du orkar. Puss å kram

2010-03-12 @ 15:23:32
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra att veta, så man inte är ensam om att inte "fatta" :) Fick mig en tankeställare igår när jag och lillesyster satt och kikade igenom mina gamla kort när hon säger "men shit, här var du ju ung och festade, nu är du liksom mamma". Konstigt att allting kan förändras så otroligt mycket på så kort tid! Men ung är jag väl kanske fortfarande, enligt mig iaf ;) Grattis förresten till att ni ska få en till liten, mys :)

2010-03-15 @ 11:47:58
URL: http://Emel1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0