"Mamma, mamma, lilla mamma"

Hahaha :)
Joline är bara för söt alltså. Nu på morgonkvisten har hon hoppat runt, runt med nattlinne, favoritväskan runt halsen och sjungit "mamma, mamma, lilla mamma".  Åhh, man smälter ju som smör i solsken! :D

Nikki har travat runt i gåstolen, eller som Joline säger "Kicki åka bilen" :)
Hon börjar bli riktigt duktig och man får akta fötterna så hon inte kör över en! Det går jättebra att få i henne penicillin oxå. Hon är så duktig så, men hon grimaserar och man ser riktigt hur illa det smakar. Hehe min stackars lilla loppa. Men det är ju för en god sak iaf :)

Idag ska Joline till dagis igen. Det hade, hör och häpna, gått rätt bra igår. Hon hade ropat lite efter mig när Crille lämnat henne, men sen hade hon lekt och haft ganska roligt :) Dock så hade hon inte ätit, soppa var visst ingen höjdare! Men hon hade ätit macka iaf och det är ju alltid nått :) Skönt att det börjar vända!!
Vet inte riktigt vad jag och Nikki ska hitta på när Joline är på dagis. Blir nog en vända på affären med Faster Emelie och lilla Enya tror ja. Nånting hittar vi nog på :) Crille har jobbat natt så han sover som en stock!

Ja, men de va väl typ vad ja hade att dela med mig av för tillfället..
Dags för en till kopp kaffe och lite mer bus innan det är dags att knalla till dagis.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0