Måndag igen!

Jaa, då var det måndag och ny vecka igen då. Tvättat idag, som vanligt. Tvätthögen verkar aldrig krympa hur mkt och ofta jag än tvättar känns det som. Men men, bara att gilla läget! Om ja skulle strunta i åh tvätta lär den ju definitivt inte krympa mer iaf. Skulle behöva rensa kläder oxå, slänga/ge bort det som inte används. Crille har hur mkt kläder som helst!! Både jeans, t-shirts och tjocktröjor. Och han använder fan inte ens hälften! Han kanske använder 1/3 av alla kläder, om ens det?! Jag har inte alls lika mkt kläder, men det finns ändå en hel del som bara hänger/ligger där och tar plats. Skulle va skönt åh bli av med lite, och det är ju inte så att det är fula kläder eller så, dom är både nya och fina, iaf Crilles kläder. Så det finns nog en hel del som nån annan kan ha nytta av! Tänkte att ja skulle ta tag i klädrensningen sen när Crille är ledig. Han gör em nu idag och imon, sen ons, tors natt. Så till helgen kanske det blir av. Ska rensa egenom Jolines kläder då oxå. Hon växer ju så det knakar så ja tänkte lägga undan det hon inte kan ha och ta fram lite större kläder som hon med all säkerhet kan ha inom kort! :) Min stora lilla tjej :D ♥

Men va fan, har ja inge vettigare att skriva om är tvätt och kläder?? Tragiskt!

Tänkte ta en promenad med lillskruttan idag, men det snöade ju som bara den, eller som syrran sa: " De typ spösnöar!". Haha klockrent! Ja, alltså. Eftersom det spösnöade ute och regnskyddet till vagnen suger så stannade vi inne ist. Syrran kom förbi och hälsade på. Hon såg måttligt road ut efter att ha gått i spösnön ;) Vi kikade på Shrek den tredje. Eller ja, lite halft iaf. Alltid trevligt att spendera lite tid med lillstrumpan min! :)

Eftersom ja inte har skrivit nått på typ 1 vecka så kan ja väl uppdatera mina trogna läsare lite med vad som har hänt och blivit av under tiden. Kan ju berätta att ja tagit ur löshåret i torsdags till att börja med. Skönt faktiskt! Såg inte alltför jävlig ut utan heller ;) Funderade på åh färga håret mörkt igen (är ju blondin^^ numer om nån missat det?!), men ja ångrade mig och nöjde mig med att bara färga utväxten ist. Funderade även på åh kapa luggen men stod över de oxå. Brukar iaf alltid ångra mig efter 1 vecka, så ja kom fram till att de inte var nån idé. Men vi får väl se, snart kommer ja väl med kapad lugg iaf. Sen då? Ja, sen har de väl inte hänt så mkt än de vanliga typ. Äter, skiter, sover, tvättar, donar och poar lite och tar hand om Joline såklart :P Hahaha nää, de där lät ju himla tråkigt. Men det är fan sant och så himla tråkigt är det faktist inte. Ja är liksom himla nöjd med min situation och mitt liv! Jag har ju lilltjejen och karln min så vad mer kan jag önska liksom? Okej, de finns väl alltid nånting mer man skulle kunna önska sig, men Joline och Christian är iaf viktigast och det är iaf dom som betyder mest!!♥

Nu ska ja mysa med Joline och kika lite på tv.
Hej på er! 


Kommentarer
Postat av: Sanna Stenberg

Heej Johanna! Vi saknade er idag på träffen med familjegruppen. Men det va fler som inte var där.. va bara vi och en till som trotsade spösnön ;P Hoppas ni kommer nästa gång iaf, vilket lär bli efter jul någon gång :]

2008-12-08 @ 23:34:00
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0