Fika :)

Idag har ja och Maria varit och fikat på Hansons. Trevligt :) Va verkligen länge sen vi sågs sist! Vi får styra upp det här så det inte går så långt mellan gångerna. Skärpning! ;) Har hunnit med att sitta i solen en liten, pytteliten, stund idag :) Häärligt!! Skulle behöva få lite färg så ja inte ser ut som ett vandrande lik. Fast som Kimmo brukar säga;" När man är gravid är det tillåtet att vara ful". Haha, han är charmig han, på sitt eget lilla vis :P

Nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund. Sjukt trött idag oxå! Vi vaknade väl vid 9.30, somnade om till 11.00!! (Snacka om sovmorgon :)) Och ändå är ja så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Dryygt! Spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt eller sent, inte heller om jag kliver upp tidigt eller sent. Jag är lika trött oavsett vilken taktik jag kör med!  Hoppas det vänder snart och man kan få tillbaka lite energi!

Vila nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0