Fredag, hela dagen!

Japp och idag hade ja tänkt att ja skulle ta mig ett dopp i poolen hemma hos mamma och co. Var ju kanon väder när ja började jobbet i morse! Sol och klarblå himmel. Yes! Jobbade em igår så ja hann inte njuta ev de fina vädret riktigt. Packade med mig badgrejer och lite sånt där annat som kan vara "bra att ha" för ja tänkte att då kan jag ju sticka till mammsen på en gång när ja slutar. Steka lite i solen, bada (utomhus för första gången i år) jag såg verkligen fram emot de! Men ju längre tiden gick och dagens arbetssysslor flöt på desto sämre väder blev det. Och jaa, som vanligt när ja väl jobbar dagtur och är ledig på eftermiddan så blir det skitväder! Suck! Så jävla trisst! Känner mig mer eller mindre som ett vandrande lik, och inte kan ja fusk sola heller eftersom ja har bullen på jäsning. Fast det finns ju en del fördelar med att inte sola solarium så ja får väl se till dom så det inte känns alltför motigt ;) Meeeen de skulle vara bra skönt att lägga sig i grillen en stund, så det tänker ja se fram emot att få göra när lillplutten har tittat ut :P Jag ser verkligen fram emot att kunna gå en låååång, riktigt lång (!), promenad sen oxå, för just nu kan ja knappt gå från soffan till köket (typ 5 m) för ja har så jävla ont!

Nej, nu blev det lite väl negativt och lite för mkt gnäll, skärpning på momangen!!

Nu tycker ja klockan kan gå lite fortare så ja får kramas med min darling! Gotta och myspys framför tv:n är vad som väntar när han kommer från jobbet :) Sugen på å hyra en rulle oxå. Brukar ju inte finnas alltför mkt bra på burken att titta på när de är helg.. Jaja, det återstår att se :)

Nu ska ja dona lite, sen blir det nog ett varmt bad :)


Always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0