inreda.com

Wiie :) Har precis beställt lite grejer från inreda.com till "da kitchen". Kommer bli såå fiint!!  Hoppas ja iaf! Så skoj att inreda alltså. Jag har såna visioner för vårt lilla hus :) Och det kommer bli såå bra när allt är fardigt och på plats. Dock en del saker (d.v.s lite större projekt än bara tapetsering och dylikt) som får skjutas på framtiden eftersom vi inte kommer hinna med allt innan knodden kommer. Och det är kanske inte sådär jätte kul och bo mitt i en rust eller liknande när man kommer hem från BB med ett nyfött litet barn. Då vill man nog helst bara slappa och ta det lugnt så mkt som möjligt. De tror ja iaf. Och likaså tror ja att det kan vara rätt välbehövligt med lite vila alldeles innan knodden anländer oxå. Jaja, de är iaf inte dags för pyret att komma än så vi hinner nog dona på lite till :)

Jobbat idag. Jobbar imorron oxå. Måste komma ihåg att ringa farbror doktorn imöra. Fick order av barnmorskan så de är lika bra att göra som hon säger. Men jag bävar mig dock lite.. Vill verkligen inte bli sjukskriven! Iaf inte på heltid. Halvtid kan ja väl gå med på men de känns himla tråkigt om ja måste va hemma heltid. Fast måste ja så måste ja ju. Inte mkt att göra åt saken. Lika bra att lyssna på va dom säger. Vissa ggr måste man helt enkelt ge fan i att vara så förbenat envis. Men man ska inte "ropa hej förrän man kommit över ån" heller så ja kanske inte behöver bli sjukskriven alls och det vore ju de bästa, iaf enligt mig! Jaja, vi får se vad som händer och sker.

Nu ska ja krypa ner brevid prinsen i soffan ;) Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0