Jag borde inte vara vaken nu!

Nee, ja borde åtminstone försöka sova. Men de är inte så lätt när man har 2 "pojkar" som sitter och tjattrar om ditt och datt :) Hörde Crille nyss; "Prova en sån här, dom är skitgoda! De är Johannas gravidgodis." Danne; " Åh är det med daim i?"  Vilka banditer som nallar på min livsnödvändiga chokladbit ;) Närå, de gör inget. Dom får visst smaka, bara det räcker till mig oxå, höhö :D Ja är inte ens förtjust i choklad i "vanliga fall". Men nu skulle ja mer eller mindre kunna leva på enbart marabou choklad med daim! Konstigt hur det kan bli :) 
 
Nu ska ja pallra mig ner för trappen och se till så dom iaf sparar en ruta åt mig oxå av den ljuvliga chokladen ;)
Sen ska ja göra mig klar för läggdags. Ska ju upp till jobbet imorron bitti igen så de gäller att ladda batterierna mellan varven så man orkar. Känns något bättre med foglossningen nu iaf, inte alls lika ont som härom dan när ja inte ens kunde gå.. Skööönt! Hoppas det ger med sig ännu mer!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0