Sol, bad och massor med mat :)

Underbara väder! Jag älskar verkligen sommaren! :) Även om det är jääävligt jobbigt emellan åt när man släpar omkring på en stor mage, traskar med svällda fötter och har foglossning som gör förbenat ont! Ja sa till Crille idag att om vi ska ha fler barn sen så får vi fasen försöka planera det hela så ja slipper gå, mer eller mindre, höggravid i 30 graders värme.

Solat och badat idag. Edin och Elvira följde oxå med :) Vi har inte träffat dom på år och da'r känns de som. Dom har varit i Bosninen med sin pappa i typ 1 månad. Så det va riktigt skoj att träffa dom, solbrända och välmående ;)

Efter beachen åkte vi raka vägen hem, nästan iaf. Matlagningsdags! Mamma, plastpappa Anders, Julia & Josefine har varit här och ätit mat på kvällen. Mumsat massa god mat och smarrig efterrätt! Gjorde fläskfilé i ugn, potatisklyftor och stekta grönsaker, vanlig sallad och så hade vi creme fraice (stavas?) franska örter till. Gottigottgott! Efter de så blidde det smulpaj med rabarber och vaniljvisp. Ja tror vi blev proppmätta i värmen allihop! Men gott vare, riktigt nöjd med min insats där ;) Åh, mamsen hade köpt blommor åt oss, 3 stora solrosor som ja har i en vas på köksbordet nu. Jättefina! Och så hade hon köpt en STOR Marabou chokladkaka med Daim till mig :P Allt bara för att vi skulle bjuda på käk! Hon är för go min mammis! :) Och hon är fullt medveten om min "gravidnippra" på just den där chokladen ^^ Undrar varför?! ;P
Hihi :)

Nu ska ja strax nanna kudden. My darling and Dannyboy sitter nere och kikar på tv. Själv är ja så himla trött så ja orkar knappt hålla ögonen öppna. Så dom får klara sig utan mig ikväll ;)

Go' natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0