Trevligt!!

Jaa, idag har ja haft riktigt trevligt med Pernilla :) Riktigt härlig tjej de där! Rent utsagt störtskön!! :D Alltid nån schysst kommentar eller pik eller nån sån där härligt konstig fråga som bara hon kan ställa :) Fika en sväng på hasse, sen skulle det handlas på systemet. Känns som de va 100 år sen man drack alkohol nu, sist var på nyår om ja inte minns helt fel?!  Ja handlade dock inget, Pillis däremot handlade lite av varje ;) Efter det parkerade vi hemma på Pillis ballis. Snackade lite gojja en stund, pimplade kaffe o.s.v :) Myyys!

Sen kom Crilleponken min, brassade ner till hans farmor och farfar en sväng, Sandra,Dylan och Emelie va oxå där :P Fick lite mammakläder efter Cissi. Helschyssta hängselbrallor. Så nu är ja verkligen gravid känns de som, typiskt med hängselbrallor liksom ;) Jeje, dom är bra när man släpar runt på kanonkulan iaf.
Hem och käka efter de, kollade på Bert, vi höll på å skratt ihjäl oss både jag och Crille! Klimpen är bara för rolig alltså!! :) Fast de är dom ju allihopa! Åke, lillerik, Berts mormor och alla andra :D Sen gjorde vi en repa till pappadu and da gäng på berget, kikade på sommarkrysset. Fläng Göte 1 och 2. De är vi de! Nu blir de bara myspys, men Crille har jour så han var ju såklart tvungen att sticka till jobbet precis. Jaja, han kommer ju hem iaf så småning om.

Nu ska ja lägga mig i framstupa sidoläge och hoppas på att lillpyret makar ner sig lite från min magsäck, mina revben och mina lungor så ja kan andas lite bättre. Annars finns nog risken att ja får syrebrist snart ;)

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0