Härligt!

Åh va härligt det är med sol och fint väder! Ledig är jag oxå så jag kan njuta av de :D Underbart!

Igår va vi upp till pappa/morfar en sväng och sa hej, jag och Joline. Sen gick vi hem till mamma/mormor och badade i poolen :) Iskallt i vattnent tyckte jag. Men Joline hon skulle minsann bada hon! Även fast hon frös så hon kippade efter andan emellanåt så skulle hon promt bada och plaska med sin pappa! Den damen är ingen badkruka som mor sin iaf! ;)

Vi ska nog hem till mamma/mormor och bada lite idag igen. Sen ikväll ska vi hem till Kasper; Helene och lilla Tindra. Det ska ätas kräftor och räkor, lr ja.. Jag ska inte äta men dom andra ska. Jag kan verkligen inte med konsistensen. "Kräkmalaria"!! Snäll som hon är Helene så skulle hon fixa en paj till mig. Jag blev lite ja vad ska jag säga? Jag tyckte iaf inte att det var nödvändigt! Eftersom jag inte äter kräftor och sånt så får jag väl fixa min egen mat, det var iaf vad ja tyckte. Men nu blir man bortskämmd och får annan mat än det som egentligen serveras! Ja känner mig som en jävla snorunge!

Nu ska jag hänga lite tvätt innan jag och Joline traskar hem till mamma/mormor igen. Crille är ute och kutar med Danne så han får komma senare.


Ha en bra dag i solen! :)


Kommentarer
Postat av: flamman from da fuckin hood

du är en skitunge :P

2009-08-07 @ 21:29:44
Postat av: Johanna

Jaha och varför dådå missjagharbyttochändratmassaskiftsåjagharvaritledigjätteläääänge! ;)

2009-08-08 @ 08:48:41
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0