Dålig uppdatering!

Just precis! De har varit himla dåligt med uppdatering här från min sida. Har till och med fått klagomål ;) Hihi :P

Hmm... Var ska jag börja uppdateringen då tro?

Kan väl börja med helgen som var, då det var årets Bessemerfest i byn. Och min första kommentar om årets Bessemerfest är att placeringen av öltältet inte var speciellt poppis hos oss. Kul att bo granne med Bessemerfestens enda öltält!! Nej precis. Verkligen inte! De va ett jävla liv här hela helgen, så till er som var ut och roade er där kan jag ju bara säga, hoppas ni hade kul!!! Näe, riktigt så farligt var det väl inte, och det tack vare att Joline sov sig igenom nätterna utam problem trots allt oväsen. Och bandet/trubaduren som spelade körde exakt samma låtar 2 kvällar i rad. Ååh, lite variation hade man väl kunnat önska sig ;) Vädret under helgen var ju helt underbart! Sol och klarblå himmel! Underbart! :) Och när det är fint väder så vankas det ju såklart grillning oxå, det kommer liksom hand i hand, fint väder och grilnning :P Grillning blev det på lördagen efter att vi tittade på Bessemstjärnorna. Vi var barnvakt åt Julia och Josefine under lördagen och söndagen och dom ville titta på någon kompis som skulle uppträda, så självklart fick dom det! Dock tror ja inte att det var hon som vann!? Jaja, hur som helst. jordgubbar och glass blev det till efterrätt och tjejerna var helnöjda! :) Mr Rockstar va med och grillade han oxå så Julia och Josefine körde hela registret med honom :P Hahaha, dom är för go!

Sen då?
Ja vädret har ju gått från att vara kanon till helt åt pipan. Regn, regn och åter regn! Så tråkigt! Och det blåser ju mer eller mindre storm oxå. Urk!! Men men, de är väl bara att gilla läget. Inte mkt att göra åt saken ;)

Här hemma rullar allt på i vanlig ordning. Något nytt som hänt är att Joline inte vill äta mat längre?!?!?! Hon har aldrig krånglat med maten förut. Men nu så ska hon minsann inte något annat än välling?! Inte ens gröten duger. Vette fasen vad hon fått för sig. Men jag håller tummarna på att hon ändrar sig snart igen och att det bara är en tillfällighet! Tand nr 3 är på G oxå, kanske är därför hon trökar med maten?! Hur som helst så är hon nöjd och glad bara hon får sin välling. Allt annat ratar hon. Så.. Jag antar att hon får äta sin välling och så får vi prova med annat mellan varven och vänta ut henne. Nån gång måste hon väl ändra sig och börja äta som vanligt. Eller?

Jaa..
Idag ska jag få äran att fixa balfrisyr och smink på lilla Erika som ska vara prinsessa för en dag/natt ;) Skojigt, skojigt! Ska försöka komma ihåg att knäppa bilder så får ni se hur det blev :)

Näe, det här får nog räcka för stunden. Jag ska hinka lite mer kaffe och fixa lite med tvätten nu. Ska försöka skärpa mig med uppdateringen så ni har nått att läsa när ni dricker kaffe tjejer ;) Syftade speciellt på Anna och Maria, hihi ;D
Ha en bra dag i regnet alla!
Håll tummarna på att det blir uppehåll senare så alla som ska på bal slipper regnet en liiiiten stund iaf!

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe! tack för uppdateringen vännen :p puss

2009-06-04 @ 18:45:32
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0