Fredag.

Alltså...
 Ny vecka och måndag, sen säger det bara svisch och så är det fredag igen. Vart tar dagarna vägen?? Mina veckor består av måndag och fredag.

Joline är frisk nu :) Skönt! Hon har inte haft feber sen i onsdags morse. Hon är fortfarande rätt kinkig, kanske är tänder på G? Vi får väl se, har inte märkt något i munnen på henne än iaf. Men hon kan ju ha varit risig ändå oxå, behöver ju inte bero på tänder, hon har ju aldrig varit sjuk förut. Bortsett från då när hon föddes då. Men de va ju en helt annan grej.
Hur som helst så är de ju bara skönt att hon är frisk nu! Åh tänk att man kan vara så mammig då! Så fort jag försvinner utom synhåll för henne så börjar hon grina. Sen så fort hon får syn på mig igen så blir de bra. Liiiiite drygt blir det ju emellanåt måste ja erkänna. Men är man mamma så är man :) Hon är väl kanske lik sin moster Emma som är den största/värsta mammgrisen jag känner ;)

Igår va vi tll min lilla farmor på kalas. Mkt gott fika ;) Och mkt trevligt folk. Halva släkten inpackade som sillar i farmors lilla kök, blev ju varmt som i en bastu kan jag tala om! Men finns de hjärterum så finns det stjärterum, och de gillar vi :)
Efter de så åkte vi till Silverdalen för att hälsa på Crilles farmor och farfar oxå. Där blev vi bjudna på mat, riktigt lyx när man slipper laga själv :) Kul och träffa dom, Inger och Kent. Kändes som de va 100 år sen sist!

Hittils idag så har de inte blivit många knop. Plockat lite och vikt lite tvätt. Och så har det blivit en del kaffe såklart :)
Nu är det blöjbyte som gäller! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0