Sovmorgon.

Fick sovmorgon till 8:30 idag. Christian gick upp med Joline innan han blåste i väg till Sthlm. Han ska köpa ny hoj och Jimmy skulle handla nå annat krafs till sin?

Idag är det väl tänkt att vi ska gå och bada med Maria och Selma. Men jag känner mig riktigt risig, huvevärk och lite halvt febrig nästan, så vi får se hur de blir. Kanske känner mig piggare lite senare. Man kan ju hoppas iaf! :) För jag har verkligen ingen lust att bli sjuk! Om jag blir det så tänker jag sura ända tills ja blir frisk igen ;)

Jag har en liten madame som ligger här brevid mig i soffan och sparkar på min arm så när jag skriver så blir ungefär hälften fel. Men med lite tålamod så funkar de rätt bra ändå :) Hon ligger och gäspar och kurar med sin snuttis så snart somnar hon nog, ser så ut iaf :) Men varje gång jag sneglar på henne så tittar hon upp med sina stora blå och ska busa. Mammas gofis! ♥

Sjuk eller inte. FInns en hög med tvätt som jag måste ta reda på. Urk! Så jävla less på å tvätta så jag kan spy! Meeeen, de är ju ett ont måste som så mkt annat, tråkigt nog.

Näe nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att jag känner mig piggare!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Du måste skicka receptet på tacogratängen :)Hur mår du? Hoppas att du inte blir sjuk, måste ju ses i veckan :) Miss u! Puss å kram

2009-03-08 @ 17:21:21
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0