Tisdag.

Alttså, vilket underbart väder det har varit idag. Litet minus att det har blåst, men annars har det ju varit kanon. Snacka om att man törstar efter sol! Och de är såå skönt med bar asfallt (stavas de så?). Nu får snön mer än görna försvinna helt. Den kan gärna få smälta bort i natt så man kan vakna med bar mark överallt! Jag vill ha vår och sommar!!!

Dagen idag har bestått av dammsugning, golvmoppning, dammtorkning och hägning av tvätt. Kaffe, en promenad i det fina vädret och en liten visit till Emelie och Martin.

Efter besöket hos svägerskan med sambo så traskade vi hemåt, jag och dotra. Gröt och bad i baljan innan det blev god natt för damen. Nu sover hon som en stock och har så gjort sen en stund tillbaka! Mammas underbara, fina älskling ♥

Nej, nu kom min andra älskling precis hem från jobbet, så jag avslutar bloggandet för dagen/kvällen och myser lite ist. :)
Hej mäer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0