Söndag.

Åh, idag är jag helt ledig hela dagen! Såå skönt :)
Jobbade  7-15 igår, och jag vill bara tala om att jag på fullaste allvar trodde att min näsa skulle ramla av när jag traskade/vankade till jobbet i snöstormen. Det blåste och yrde snö så man såg knappt var man satte fötterna. Men fram kom jag och näsan satt kvar. Mamma, Julia och Josefine va här och hälsade på när ja kom hem. Joline va helnöjd som fick leka med sina småmostrar :)

På kvällen blev det skräpmat, film och mys i soffan ♥
Crille pickade på mig en sväng där när klockan var strax före 21, då snarkade och sov ja fast vi nästan precis hade knäppt igång filmen. Är man trött så är man ;) Men sen höll jag mig faktiskt vaken tills filmen var slut.

Idag händer det nog inte allför mkt spännande här hemma på Bessemergatan. Och jag vägrar gå utanför dörren i de här vädret om de inte är absolut nödvändigt! Så det får nog bli en riktig innemysdag :P
Näe, nu ska jag väcka Crille som ligger och rävsover på soffan, han kommer nog bli sådär lagomt lycklig på mig ;)
Mohahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0