Hej å hå!

Det har blitt lite dåligt med uppdatering på sistone, men jag har liksom haft lite att stå i..

I fredags natt vid 3 tiden började Joline kräkas vilket hon fortsatte göra under lördagen oxå. Lillan hade 39 graders feber och var jättedålig! Febern höll i sig under söndagen oxå. Hon slutade spy men fick istället hemsk diarré som fortsatte under måndagen oxå. Igår, tisdag, började hon äntligen bli sig själv igen. Ingen feber och inte alls lika dålig i magen. Pust! Tack gode gud. Dock så vägrade hon fortfarande äta. Idag onsdag har hon ätit mat för första gången sen i fredags kväll. Todogare har hon bara druckit. Och ni ska inte tro att det gick att få i henne välling eller nått annat "matigt". Festis och vatten är det enda som har funkat. Och tur är väl att hon druckit bra iaf annars hade hon garanterat blivit uttorkad! Usch. Alltså, det här har nog varit det värsta på länge! Jag har kännt mig som en så sjukt jävla värdelös mamma när jag inte kunnat trolla och göra henne frisk. Det är ju det man vill. Eller åtminstone byta så jag blev sjuk ist för min lilla prinsessa. Men det funkar ju liksom inte så. Crille hade fm helg oxå så det va lite småjobbigt att vara ensam hemma. Till råga på allt så är man ju tjock fet och otymplig som barbapappa för tillfället oxå och det har inte gjort det hela lättare, tvärtom! Jaja, nu är iaf min lilla tjej frisk och har som jag sa tidigare börjat äta lite smått igen. Snacka om lättnad!

Ja, så har det sett ut dom senaste dagarna.

Över till nått annat...
Vi va till Ikea idag :) Handlade hem lite ditt och datt. Bl.a. en till spjälsäng och en garderob till småtjejerna. Nog för att det är små kläder det handlar om, men det räcker ta mig fan inte bara med en byrå till båda 2. Så imorgon finns det att göra här på Bessemergatan vill jag lova. Skruva Ikea möbler, JIHO! Enmiljonsjuhundrafemtioelva skruvar och delar som ska byggas ihop. Det gäller att ha tålamod ;) Men innan möblerna kommer på plats så ska Crille få måla lite väggar, sen är det bara att göra klart allt och sen invänta lillasyster.
21 dagar kvar till BF idag!
Känns som en evighet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0