3 Maj.

Jaha, då var det måndag igen...

Idag har Nikki och jag varit på BVC. Lillan skulle vägas och mätas igen. Och jag kan stolt meddela att hon har gått upp ca 1 kg på 1½ vecka! Snacka om dunderhonung till bröstmjölk!! Nya vikten är 4550 gram och nya längden hamnade på 55 cm (hon var 53 cm förra gången). Alltså växer hon så det knakar! :)

På eftermiddan var vi iväg till Valbo en sväng. Syrran va oxå med :) Mkt trevligt! Vi handlade lite smågrejer och åt på Donken :D Mumsigt!! Nu sitter jag och Nikki i soffan. Joline sover sen nåra timmar tillbaka. Christian är på jobbet och kommer inte hem förrän imorgon bitti. Första natten jag är ensam hemma med tjejerna. Men det ska nog inte vara några problem. Joline sover ju hela nätterna och Nikki likaså. Lillan piper lite när det är dags för mat sen somnar hon om lika fort. Men lite nojig är ja väl ska jag erkänna. Tänk om det skulle bli kaos och båda vaknar och är ledsna, hur fan ska jag bete mig då?? Vem tröstar man först?? Eller kan man trösta båda samtidigt?? Jaja, nu ska jag inte måla Fan på väggen innan det ens hänt nått. Och om det nu mot förmodan skulle spåra ur så fixar det sig nog på ett eller annat sätt, det brukar det ju göra ;)

Nej, om man skulle göra sig klar för sängen?! Sitter här och gäspar så tårarna rinner..
Ja så får det bli! Fila nötterna sen sängen nästa.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0