Måndag.. Igen..

Mina veckor tycks bara bestå av måndagar och fredagar.. ´
Dagarna där emellan svischar bara förbi så man hinner knappt märka av dom!

Usch..
De är inget vidare väder alls idag. Tråkigt! Vet inte vad vi ska hitta på riktigt. Crille jobbar em så jag och tjejerna får roa oss på egen hand. Finns ju garanterat en massa vettiga, men tråååkiga saker jag skulle kunna ta tag i.. Men det känns inte alls särskillt lockande idag. Det får bli nån annan dag, framöver nångång sådär ;)

Joline och Nikki sover för tillfället så jag hinner kanske fundera ut nått som vi kan sysselsätta oss med sen.
Eller så kanske vi bara ska vara hemma och mysa? Rita lite, läsa lite böcker, leka och kolla på Playhouse Disney kanske.. Jaa, så får de nog bli :) Lät alldeles kanonbra tycker jag!

Nu ska jag hänga lite tvätt innan brudarna vaknar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0