The day before...

Jävlar i min låda tänker ni säkert nu, Johanna har skrivit en riktigt avancerad rubrik PÅ ENGELSKA! Ja men visst, jag kan ju bara hålla med om att man lätt kan bli lite imponerad av mig ibland. Hehe ;)

Dagen idag har gått himla fort! Moster Anna, Ludde och Jonna var här på förmiddan, sen kom Crille hem och vi drog i gång och städade lite. Tog golven uppe och nere, likaså badrummen uppe och nere. Skönt att ha det gjort så slipper man det ända tills det är dags nästa gång, haha otroligt finurlig jag är idag alltså! Eller hur? :P Tagit reda på lite svätt, eller rättare sagt så va de faktiskt Christian som gjorde det! Har plockat och donat lite här och var, slagit in dom sista klapparna som jag faktiskt inhandlade idag, lite sista minuten saker sådär. Så de kan bli ibland, oops :)
Sen då? Ja, jag och Joline var ner på affären och handlade hem lite "bra att ha" grejer. Bl.a. risgrynsgröt som me and my darling ska mumsa i oss till frukost imöra :P Sen blev det lite blöjor, och lite annat tjaffs.

Ååh! Idag har jag fått hem min älskade spegel som vi ska ha i hallen. Den fanns inte på Ikea i Valbo, inte heller i Örebro eller Västerås och fan inte nånstans tror ja. Men som tur är så har ja ju Kusin Daniel som bor i Sthlm, han fick bli min räddare i nöden! Så han köpte den och tog med den hem till Hofors nu idag. :) Lycka! Den är såå fin och passar såå bra i vår lilla hall, tjusigt värre med andra ord! :D

Joline har nyss badat, hon simmade några längder i baljan ;) Var nog jobbigt, för nu har hon tvärsomnat på soffan! 
♥  Mammas ögonsten!  ♥

Christian och Danne har stuckit ner på gymmet för en stund sen. Förresten, Danne hade med sig en julklapp till Joline. Vi tjuvöppnade den i dag :P Han hade köpt en jättefin klännig. Jag har tittat på just den klänningen flera ggr men aldrig kommit mig för att köpa den, vet inte varför, men jag har säkert prioriterat andra kläder åt damen helt enkelt. Så med det vill jag alltså slutligen komma fram till att jag blev jätteglad! :) 1000 tack Farbror Daniel! Ska försöka komma i håg att lägga in bilder på sessan sen när hon har den på sig så ni får se :)

Nu har lillskruttan vaknat så jag måste liksom kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0