Torsdag.

Hej å hå! Nu ska ja snart hoppa in i duschen. Tänkte att Joline skulle somna först, annars blir det alltid "panikgrin" när man väl tvålat in sig och har schampo i hela huvve. Crille sover, han har jobbat natt. Han ska ut i natt igen så lika bra att låta honom sova så han orkar.

Senare, när vet ja inte riktigt men de blir när Emelie är klar i skolan, så ska vi traska hem till Moster Anna och hälsa på. Anna är Crille och Emelies moster, alltså blir hon Jolines gammelmoster?! Jaa, så måste de ju bli! Hade tänkt ta en promenad nu på fm men vi får se hur de blir. Inge roligt när man inte har nå bra regnskydd. Skulle ju inte vara nån höjdare om vagnen blir altför blöt "/ Jeje, som sagt så får vi se hur de blir med den saken. Får se sen om ja kanske ska ta mig i kragen och baka lite, aja de visar sig. Är ju en dag imorron oxå om inte annat :P

Förresten. Virrpannan Johanna her self glömde ju såklart bort föräldrargruppen i måndags. Crille jobbade em så han kunde inte vara med, inte kunde han påminna mig heller.  Heelt otroligt! Ja har fan inte koll på nåting förutom när Joline åt och fick torr blöja typ. Jag är fan förvirrad och glömmer saker både hit och dit. Men de kanske är sant som man har hört att hjärncellerna följer med bröstmjölken ut ;) Hahaha :D Eller så börjar ja väl bli dement. Men förhoppningsvis så går de väl över ;P

Nej nu ska jag ta sats och springa in i duschen innan Joline vaknar och väcker sin pappis.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0