Frukost på Hansons :P

Jag och Crilles faster Sandra och hennes bebis Dylan var på Hansons och åt frukost idag :) T.Lundberg hängde på hon oxå. Träffade "Dany". Han berättade att han hade köpt ny bil, och det va verkligen på tiden!!! Som bara den haha ;D

När my darling kommer hem från arbetet idag så ska vi åka till Gävle. Grillning med Kimmo och Malin på kvällskvisten! :) Tråkigt väder dock, men de ska bli kul å träffa dom. De va rätt länge sen nu! Och Kimmo "den jäveln" jobbar ju i Norge nu mer så han ser man inte ryken av lika ofta. Dom är gulliga dom, Malin & Kimmo :) Skoj, skoj!

Ja är trött idag. Crille har gått i sömnen typ HELA natten, snackat en massa tok och sprungit in och ut i garderoben (vi har en stor "kliv in" garderob i sovrummet), han ställde om sin klockradio typ 27 ggr och när klockan var 2 så skulle han åka till jobbet. Han va skitstressad! Tassade runt vid fotändan och "spejade", efter vad vet ja inte, men de såg förjävla roligt ut så ja kunde inte hålla mig för skratt :) Så jag har legat och småfnissat åt honom mer eller mindre hela natten! Jäkla knäppsnöre :) Men han är go, min underbara älskade <3

Duschen nu --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0