Hej å hå!

Ska snart till jobbet. Börjar 12 och slutar 20. Har ingen lust alls, jag vill vara hemma och dona klart med allt! :) Vi har nämligen rustat sovrummet och trappen/hallen uppe :) Blev sååå fint! Inhandlade 2 byråer också och jag kan lova att det var ett helsike att få ihop dom! En miljon 57 delar och 3000 skruvar! Men händig som man är fixade man ihop dom på ett kick ;) Haha, eller ja den ena iaf. Den andra fick Crille hjälpa mig med för jag va så jääävla trött när vi skulle skruva ihop den. Vi har hållt på och donat ända in på nätterna, men nu är de nästan klart och vi är ett jävla bra team måste ja säga! Flyter på som bara den :P Nya tavlorna är på plats, likaså gardinerna i sovrummet. Blomkrukor och lampor och de ena med de andra. De tar sig :D Så himla skoj och hålla på! Vi får se om köket hinner bli tapetserat i helgen skulle sitta som ett smäck, för då är de inte mkt kvar förrän hela huset är fixat! Blir sån skillnad när man får sin egen lilla touch på allt! :) Mkt mer hemtrevligt och trivsamt.

Nej, nu ska ja dammsuga klart innan ja ska pallra mig iväg..
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0